Moja partnerka od kilku tygodni regularnie chodzi na bouldering i widzę, że naprawdę ją to wciągnęło. Na razie korzysta głównie ze sprzętu dostępnego na miejscu, ale coraz częściej mówi o wygodzie, dłoniach po treningu i tym, że chciałaby chodzić częściej. Szukam prezentu, który będzie pasował do początkującej osoby, ale nie będzie wyglądał jak przypadkowy gadżet kupiony bez rozeznania. Nie znam się na wspinaczce, więc mam problem z oceną, co faktycznie ma sens na tym etapie. Co sprawdzi się dla początkującej? Czego lepiej nie kupować w ciemno?
Jaki kupic prezent dla niej
Jaki prezent dla niej, jeśli zaczęła chodzić na ściankę wspinaczkową?
A
AdamZKatalogu
2026-08-02 06:29
4 Komentarzy
Dyskusja (4)
Strona 1 z 1
A
AsiaKomentuje
2026-08-02 07:12
Na początek fajnym prezentem może być dobry krem/regenerator do dłoni po wspinaniu, szczoteczka do chwytów i własny woreczek z magnezją, bo to rzeczy używane od razu i nie wymagają trafienia z rozmiarem jak buty. Jeśli ma już upatrzoną ściankę, możesz też dorzucić karnet albo wejściówki, bo przy boulderingu szybko schodzą.
R
RadekMajster
2026-08-02 07:35
Asia dobrze podpowiada z tymi rzeczami, które od razu wchodzą do użycia, bo przy boulderingu dłonie naprawdę szybko zaczynają dawać znać o sobie. Ja bym jeszcze uważał z butami na prezent, bo tam dopasowanie jest dość specyficzne i łatwo przestrzelić, nawet znając normalny rozmiar. Fajnie może wyjść mały zestaw: coś do dłoni, własna magnezja z woreczkiem i np. wejściówka na jej ulubioną ściankę. A ona bardziej narzeka po treningu na skórę dłoni czy mówi już o własnym sprzęcie?
K
KasiaPoPracy
2026-08-02 16:27