Moja partnerka od kilku miesięcy mocno wkręciła się w kawę i coraz częściej testuje przelew, aeropress oraz różne ziarna z małych palarni. Pracuję w branży gastronomicznej jako praktyk, więc trochę rozumiem temat jakości sprzętu, ale nie chcę kupić czegoś zbyt profesjonalnego albo kompletnie nietrafionego do domowego używania. Ona jest na etapie początkująco-średnim, zapisuje sobie przepisy, porównuje stopień mielenia i lubi spokojne poranki z kawą bardziej niż szybkie gadżety. Budżet mam w okolicach 200-350 zł, ewentualnie trochę więcej, jeśli prezent faktycznie miałby sens na dłużej. Zastanawiam się, czy lepiej szukać czegoś praktycznego do codziennego parzenia, czy raczej czegoś bardziej przyjemnościowego, co nie będzie wyglądało jak zakup techniczny do kuchni. Nie chciałbym powielać rzeczy, które już może mieć, bo młynek ręczny, prostą wagę i podstawowy dripper już są w domu. Jaki prezent dla niej wybrać, jeśli zaczęła uczyć się parzenia kawy metodami alternatywnymi i chce rozwijać tę pasję bez robienia z kuchni małej kawiarni?
Jaki kupic prezent dla niej
Jaki prezent dla niej, jeśli zaczęła uczyć się parzenia kawy metodami alternatywnymi?
A
AgaZPomyslem
2026-08-28 07:08
2 Komentarzy
Dyskusja (2)
Strona 1 z 1
O
OlaZKamienicy
2026-08-28 07:45