Jaki kupic prezent dla niej

Jaki prezent dla niej, jeśli zaczęła szyć na maszynie?

L
Lukasz1989
2026-08-20 09:39
6 Komentarzy
Moja partnerka od niedawna uczy się szyć na maszynie i coraz częściej przerabia ubrania albo robi proste rzeczy do domu. Chciałbym kupić jej prezent związany z tym hobby, ale nie znam się na akcesoriach krawieckich i nie wiem, co faktycznie przydaje się na początku. Zależy mi na czymś praktycznym, a nie na przypadkowym gadżecie, który będzie leżał w szufladzie. Budżet raczej średni, bez kupowania samej maszyny. Co warto rozważyć dla osoby początkującej? Czego lepiej unikać?

Dyskusja (6)

Strona 1 z 1

E

Ewela83

2026-08-20 12:09

Tylko ostrożnie z kupowaniem akcesoriów w ciemno, bo przy szyciu szybko wychodzi, że jedna osoba woli konkretne nożyczki, stopki czy nici, a inna zupełnie inne. Może podpytaj ją, czy bardziej brakuje jej porządnych podstaw, czy dodatków do maszyny?
T

TomekNaLuzie

2026-08-20 16:00

U mnie najlepiej sprawdziły się rzeczy, które szybko się zużywają albo od razu ułatwiają pracę: dobre nożyczki krawieckie, mata do cięcia z nożem krążkowym albo porządny zestaw nici w podstawowych kolorach. Fajnym prezentem może być też pudełko/organizer na szpulki, igły, stopki i drobiazgi, bo przy szyciu bardzo szybko robi się z tego bałagan. Unikałbym kupowania materiałów „na oko”, bo z tym każdy ma swój gust i łatwo nie trafić. Wiesz, czy ona bardziej przerabia ubrania, czy szyje rzeczy do domu typu poszewki, zasłony, torby?
P

Piotrek78

2026-08-22 09:53

RE: TomekNaLuzie