Moja partnerka od kilku miesięcy regularnie biega po pracy i zapisała się na swój pierwszy start na 10 km wiosną. Pracuję w branży eventowej przy obsłudze lokalnych imprez sportowych, więc widzę, że początkujący biegacze często szybko wchodzą w ten temat, ale prywatnie nie chcę kupić czegoś nietrafionego. Na razie ma podstawowe buty, zwykły zegarek i kilka ubrań do biegania, ale bez większego sprzętu czy gadżetów. Budżet mam około 250-400 zł, ewentualnie mogę trochę dołożyć, jeśli prezent faktycznie będzie miał sens. Nie szukam prezentu żartobliwego ani typowo ozdobnego, tylko czegoś, co pasuje do etapu początkującej osoby, która traktuje bieganie coraz poważniej. Zastanawiam się też, czy lepiej iść w coś praktycznego, czy raczej w doświadczenie związane z bieganiem. Jaki prezent dla niej przy takim początku przygotowań do pierwszego biegu na 10 km byłby najbardziej trafiony?
Jaki kupic prezent dla niej
Jaki prezent dla niej, jeśli zaczęła trenować do pierwszego biegu na 10 km?
T
TomekPoPracy
2026-08-15 07:35
10 Komentarzy
Dyskusja (10)
Strona 1 z 1
B
BasiaPoCichu
2026-08-15 08:18
Ja bym celował w coś, co ułatwia regularne treningi, ale nie ingeruje za mocno w jej wybory: dobra nerka/pas biegowy, czołówka na bieganie po pracy albo bon do sklepu biegowego na dopasowanie odzieży czy akcesoriów. Wiesz, czy bardziej biega po mieście, czy po ciemniejszych trasach?
D
DariaZForum
2026-08-15 08:40
Też poszedłbym w coś praktycznego i mało ryzykownego, bo buty czy zegarek łatwo dobrać nie pod jej styl. Pas biegowy albo lekka czołówka brzmią sensownie, zwłaszcza jeśli trenuje po pracy i czasem wraca już po zmroku. Bon do sklepu biegowego też jest spoko, bo może sama wybrać coś, co faktycznie jej pasuje. Bardziej biega po oświetlonych chodnikach, czy zdarza jej się park/las?
M
MamaJanka
2026-08-15 14:55