Jaki kupic prezent dla niej

Jaki prezent dla niej, jeśli zaczęła chodzić na ceramikę i lepi pierwsze naczynia?

G
GosiaPoGodzinach
2026-07-15 10:24
3 Komentarzy
Moja partnerka od dwóch miesięcy chodzi raz w tygodniu na zajęcia z ceramiki i bardzo się w to wkręciła. Na razie robi proste kubki, miseczki i małe talerzyki, a większość narzędzi korzysta jeszcze z pracowni. Chciałabym kupić jej prezent, który będzie pasował do tego etapu, ale nie będzie przypadkowym gadżetem. Budżet mam mniej więcej 200–350 zł, ewentualnie mogę trochę dołożyć, jeśli coś naprawdę ma sens. Pracuję przy wyposażeniu wnętrz, więc wiem, że łatwo kupić coś ładnego, ale kompletnie niepraktycznego w użyciu. Nie znam się jednak na ceramice na tyle, żeby odróżnić rzeczy potrzebne od takich, które tylko dobrze wyglądają w sklepie. Co można wybrać na prezent dla niej, jeśli dopiero zaczęła ceramikę i chce dalej rozwijać to hobby?

Dyskusja (3)

Strona 1 z 1

W

Wiola76

2026-07-15 10:54

Fajnym pomysłem może być własny mały zestaw narzędzi do lepienia, ale taki porządniejszy, nie marketowy „wszystko w jednym”. Przy ceramice dobrze sprawdzają się też fartuch, dobre gąbki, nożyk, nerki/modelatory albo skrzynka na rzeczy, żeby nie nosiła wszystkiego luzem. Jeśli chcesz coś bardziej „prezentowego”, to bon do sklepu ceramicznego albo dodatkowe warsztaty z toczenia/szkliwienia też mogą trafić. Wiesz, czy ona bardziej lepi ręcznie, czy już próbuje koła garncarskiego?
N

NataliaBezSpiny

2026-07-15 10:59

RE: Wiola76