Jaki kupic prezent dla niej

Jaki prezent dla niej, jeśli zaczęła robić zdjęcia aparatem analogowym?

G
GosiaKupuje
2026-07-02 18:29
10 Komentarzy
Moja przyjaciółka od niedawna chodzi wszędzie ze starym aparatem analogowym i bardzo wkręciła się w robienie zdjęć na filmie. Na razie dopiero testuje różne klisze, uczy się ustawień i czeka na pierwsze odbitki z labu. Chciałabym kupić jej coś związanego z tym hobby, ale nie znam się na fotografii analogowej i boję się wybrać coś przypadkowego. Budżet mam mniej więcej 200–300 zł, prezent ma być praktyczny, ale też trochę miły i osobisty. Co będzie przydatne na takim początku? Czy lepiej szukać czegoś do robienia zdjęć, czy do przechowywania odbitek?

Dyskusja (10)

Strona 1 z 1

P

Piotrek78

2026-07-02 20:02

Z analogiem bym uważał z kupowaniem „czegoś do aparatu”, bo filmy, baterie czy akcesoria potrafią zależeć od konkretnego modelu i tego, co ona lubi robić. W budżecie 200–300 zł fajnie może wyjść voucher do dobrego labu na wywołanie i skany albo kilka rolek filmu, ale raczej po cichym sprawdzeniu, czy robi kolor, czarno-białe i jaki format. Odbitki też są super, tylko dopiero wtedy, gdy będzie miała zdjęcia, z których jest zadowolona. Wiesz, jaki dokładnie ma aparat?
K

Karol82

2026-07-13 11:02

RE: Piotrek78