Moja znajoma od kilku tygodni chodzi na pilates i widzę, że naprawdę się w to wkręciła. Ma już podstawowy strój sportowy, ale nie wiem, czy ma coś typowo pod zajęcia albo ćwiczenia w domu. Budżet mam mniej więcej 200–300 zł i zależy mi na czymś praktycznym, a nie przypadkowym gadżecie. Nie znam się na pilatesie, więc boję się kupić coś, co okaże się nietrafione albo zbędne. Czy lepiej szukać czegoś na zajęcia, czy do ćwiczeń w domu? Co warto doprecyzować przed zakupem?
Jaki kupic prezent dla niej
Jaki prezent dla niej, jeśli zaczęła chodzić na pilates i ćwiczy też w domu (200–300 zł)?
M
MartaK27
2026-06-16 10:16
8 Komentarzy
Dyskusja (8)
Strona 1 z 1
M
Marek74
2026-06-16 10:26
Ja bym tylko uważał z kupowaniem czegoś „typowo do pilatesu”, bo dużo zależy od tego, czy ona chodzi na matę, reformer, czy robi jakieś ćwiczenia z gumami w domu. Mata brzmi praktycznie, ale jeśli już ma swoją albo studio zapewnia sprzęt, to może się okazać średnim strzałem. W tym budżecie bardziej celowałbym w coś łatwego do wymiany albo uzupełniającego, np. dobre skarpetki antypoślizgowe, gumy oporowe albo bon do sklepu sportowego. Wiesz może, czy ona ćwiczy głównie w domu, czy jednak na zajęciach?
S
SylwiaLubiProsto
2026-06-16 11:30
W tym budżecie celowałbym raczej w coś do domowych ćwiczeń niż w ubrania, bo z rozmiarem i gustem łatwo nie trafić. Dobra mata do pilatesu, trochę grubsza i antypoślizgowa, będzie dużo bardziej praktyczna niż losowy gadżet, zwłaszcza jeśli ćwiczy też w domu. Fajnym dodatkiem może być mała piłka pilatesowa albo gumy oporowe, ale tylko jeśli już nie ma takich rzeczy. Wiesz, czy ona ćwiczy w domu na zwykłej macie, czy jeszcze niczego takiego nie kupiła?
K
KubaWieczorem
2026-06-16 12:40