Mój brat niedawno kupił swój pierwszy rower gravelowy i coraz częściej mówi o weekendowych wyjazdach poza miasto. Chciałbym kupić mu coś praktycznego, co faktycznie przyda się przy dłuższych trasach, ale nie znam się dobrze na rowerowych akcesoriach. Jaki prezent dla faceta zaczynającego przygodę z gravelem będzie dobrym wyborem?
Jaki kupic prezent dla niego
Jaki prezent dla faceta, który kupił pierwszy rower gravelowy i planuje dłuższe trasy?
D
DamianWybiera
2026-06-03 16:22
5 Komentarzy
Dyskusja (5)
Strona 1 z 1
M
MamaJanka
2026-06-03 16:52
A jaki budżet mniej więcej wchodzi w grę i czy on ma już podstawy typu lampki, bidony, pompkę albo torbę podsiodłową?
S
SylwiaLubiProsto
2026-06-03 17:04
Fajnym prezentem może być mała torba na ramę albo pod siodełko, bo na dłuższych trasach od razu pojawia się temat telefonu, batonów, dętki czy multitoola. Wiesz, czy brat ma już podstawowy zestaw naprawczy do roweru?
E
EdytaRadzi
2026-06-03 17:10
Z torbą faktycznie można trafić dobrze, tylko sprawdziłbym najpierw, czy pasuje do jego ramy i sposobu jazdy, bo przy gravelu nie każda leży wygodnie i nie każda mieści bidony. Pod siodełko jest bardziej uniwersalna na dętkę, łyżki i multitool, a mała na ramę bardziej pod telefon, żele czy dokumenty. Jeśli dopiero zaczyna, taki zestaw naprawczy plus miejsce na niego może być bardziej trafiony niż kolejny gadżet. Wiesz, czy jeździ już z dętką i pompką albo nabojem CO2?
A
AsiaKomentuje
2026-06-16 19:27