Jaki kupic prezent dla niego

Jaki prezent dla faceta, który kupił pierwszy rower szosowy i zaczął jeździć dłuższe trasy?

M
MateuszPodpowiada
2026-05-04 16:38
8 Komentarzy
Szukam pomysłu na prezent dla chłopaka, który kilka tygodni temu kupił swoją pierwszą szosę i bardzo wkręcił się w dłuższe wyjazdy po pracy i w weekendy. Do tej pory jeździł tylko rekreacyjnie na zwykłym rowerze, a teraz zaczął planować trasy po 50-80 km i czytać o sprzęcie bardziej niż o czymkolwiek innym. Ma już sam rower, kask i podstawowy strój, więc nie chciałbym kupić czegoś oczywistego albo zupełnie nietrafionego. Budżet mam w granicach 200-350 zł, a prezent ma być na urodziny, więc zależy mi na czymś, co naprawdę go ucieszy i będzie użyteczne. On pracuje w IT, lubi rzeczy praktyczne i raczej nie przepada za gadżetami, które potem leżą w szufladzie. Nie znam się na kolarstwie i boję się, że wybiorę coś, co okaże się zbędne albo za słabe jak na początki jazdy szosowej. Co waszym zdaniem realnie sprawdzi się jako prezent dla faceta, który dopiero zaczyna przygodę z rowerem szosowym?

Dyskusja (8)

Strona 1 z 1

M

MartaZNotatnika

2026-05-04 16:49

U mnie najbardziej trafił prezent, który serio przydał się na dłuższych trasach, a nie tylko dobrze wyglądał na zdjęciu. Jeśli ma już podstawy, to fajnym pomysłem jest lampka, mała podsiodłówka albo porządny bidon z koszykiem, bo takie rzeczy szybko zaczynają robić różnicę przy 50-80 km. Ewentualnie voucher do sklepu rowerowego też jest spoko, bo przy pierwszej szosie człowiek zwykle dopiero po paru tygodniach wie, czego mu naprawdę brakuje. Wiesz może, czy on bardziej jara się samym sprzętem, czy jednak bardziej samą jazdą?
B

BasiaPoCichu

2026-05-05 00:34

RE: MartaZNotatnika