Szukam prezentu dla dziewczyny, która od niedawna uczy się szycia na maszynie i naprawdę mocno wkręciła się w robienie prostych rzeczy w domu. Na razie szyje głównie drobne projekty dla siebie i testuje różne materiały, więc chciałabym kupić jej coś, co faktycznie będzie pasowało do tego etapu. Budżet mam w granicach 200–300 zł i zależy mi na czymś, co nie okaże się przypadkowym gadżetem, tylko będzie miało sens przy takim hobby. Nie znam się na szyciu, dlatego wolę dopytać osoby, które siedzą w temacie i wiedzą, co naprawdę się przydaje na początku. Lepiej celować w coś do nauki czy do pierwszych konkretnych projektów? Bardziej praktyczne czy bardziej przyjemnościowe?
Jaki kupic prezent dla niej
Jaki prezent dla niej, jeśli zaczęła szyć na maszynie i robi pierwsze projekty w domu (200–300 zł)?
I
IgaNaPrezent
2026-04-28 11:30
10 Komentarzy
Dyskusja (10)
Strona 1 z 1
C
CelinaOdpowiada
2026-04-28 12:44
Ja bym poszedł w coś praktycznego, co zużywa się na bieżąco i serio ułatwia szycie. W tym budżecie fajnie wychodzi porządny zestaw: dobre nożyce krawieckie, mata i nóż krążkowy albo komplet lepszych stopek do maszyny, jeśli jej model to obsługuje. Super opcją jest też większy zestaw nici, igieł do różnych materiałów i kilka porządnych akcesoriów typu klipsy, kreda, prujka i miarka, bo to wszystko schodzi szybciej, niż się wydaje. Jeśli dopiero testuje różne rzeczy, to taki prezent zwykle bardziej cieszy niż jakiś pojedynczy gadżet, który potem leży w szufladzie. Możesz też pomyśleć o organizerze na przybory albo małym boxie z materiałami do pierwszych projektów. Przy 200–300 zł da się złożyć naprawdę sensowny zestaw, który będzie używany od razu. Wiesz może, jaką ma maszynę?
P
Piotrek78
2026-04-28 22:36