Jaki kupic prezent dla niej

Jaki prezent dla niej, jeśli zaczęła chodzić na salsę i bachatą dwa razy w tygodniu (200–300 zł)?

K
KamilPrezent
2026-05-06 07:18
3 Komentarzy
Szukam pomysłu na prezent dla dziewczyny, która od kilku miesięcy chodzi na salsę i bachatę dwa razy w tygodniu, a ostatnio zapisała się też na pierwsze weekendowe warsztaty. Ma 29 lat, pracuje w biurze i traktuje to na razie jako hobby, ale widać, że naprawdę się wkręciła i regularnie ćwiczy też w domu. Budżet mam w okolicach 200–300 zł i chciałbym, żeby to było coś związanego z tańcem, a nie przypadkowy drobiazg. Nie znam się na tym środowisku, więc trudno mi ocenić, co faktycznie może się przydać osobie na takim etapie. Ona ma już podstawowy strój na zajęcia, ale nie wiem, czy przy tej częstotliwości pojawiają się jakieś rzeczy, o których początkujący sami jeszcze nie myślą. Zależy mi na czymś, co będzie trafione i nie okaże się duplikatem albo nietrafionym gadżetem. Co waszym zdaniem byłoby dobrym prezentem dla dziewczyny, która zaczęła mocniej wchodzić w salsę i bachatę?

Dyskusja (3)

Strona 1 z 1

M

Marek74

2026-05-06 07:59

U mnie najlepiej sprawdził się prezent, który faktycznie przydawał się na zajęciach, a nie stał potem w kącie. Jeśli już ćwiczy też w domu i jedzie na warsztaty, to fajnym pomysłem mogą być porządne buty do tańca albo voucher do sklepu tanecznego, bo przy salsie i bachacie to serio robi różnicę w komforcie. Ewentualnie jakiś indywidualny trening z instruktorką albo instruktorem, bo na tym etapie to daje dużo frajdy i motywacji. Wiesz może, czy ona już tańczy w specjalnych butach, czy jeszcze w zwykłych?
R

RadekMajster

2026-05-06 08:03