Szukam pomysłu na prezent urodzinowy dla chłopaka, który od kilku miesięcy regularnie biega i za około dwa miesiące ma swój pierwszy półmaraton. Budżet mam mniej więcej 200-300 zł, ale nie chcę kupić czegoś przypadkowego, co trafi do szuflady. Nie znam się dobrze na sprzęcie biegowym, a on ma już podstawowe rzeczy typu buty i zegarek. Czy w takiej sytuacji lepiej iść w coś praktycznego związanego z treningami, czy raczej w prezent mniej techniczny, ale nadal pasujący do tego hobby?
Jaki kupic prezent na urodziny
Jaki prezent na urodziny dla chłopaka, który przygotowuje się do pierwszego półmaratonu?
R
RafalOdHobby
2026-08-27 06:41
3 Komentarzy
Dyskusja (3)
Strona 1 z 1
M
Magda1989
2026-08-27 09:24
Ja bym tylko uważał z kupowaniem typowego sprzętu biegowego w ciemno, bo przy bieganiu dużo rzeczy jest mocno indywidualnych. Skarpety, pas, żele czy słuchawki mogą być super, ale jeśli nie trafisz w jego preferencje, faktycznie wylądują w szufladzie. Przy takim budżecie celowałbym raczej w coś okołobiegowego, np. masaż sportowy, voucher do sklepu biegowego albo pakiet dobrych rzeczy do regeneracji po treningach. Wiesz, czy on bardziej lubi gadżety, czy raczej praktyczne prezenty?
K
KlaudiaDoradza
2026-08-30 09:16
Zgadzam się z Magda1989, bo u mnie przy bieganiu połowa „praktycznych” gadżetów okazała się nietrafiona, a najbardziej ucieszył masaż sportowy albo voucher do sklepu biegowego, gdzie sam mógł dobrać drobiazgi pod siebie. Może podpytaj go luźno, czy po dłuższych treningach bardziej narzeka na regenerację, jedzenie na trasie czy ubrania?
E
Ewela83
2026-08-27 15:04