Szukam pomysłu na prezent dla kobiety, która od kilku miesięcy mocno wkręciła się w rośliny domowe i zaczęła kupować pierwsze bardziej wymagające odmiany. Pracuję w branży florystycznej jako jednoosobowa działalność, więc widzę sporo akcesoriów, ale właśnie dlatego trudno mi ocenić, co będzie faktycznie trafione dla osoby początkującej. Ma już kilka monster, filodendronów i alokazji, a teraz zaczyna czytać o wilgotności, podłożach i doświetlaniu. Budżet chciałabym zamknąć w okolicach 200–300 zł, bo to prezent urodzinowy od jednej osoby, nie składka grupowa. Nie chcę kupować samej rośliny w ciemno, bo nie wiem, ile ma miejsca i jakie odmiany już planuje. Zależy mi na czymś praktycznym, ale nadal nadającym się na prezent, a nie na rzeczy wyglądającej jak zwykły zakup techniczny. Co w takiej sytuacji realnie ucieszyłoby osobę, która dopiero zaczyna budować swoją domową kolekcję roślin?
Jaki kupic prezent dla niej
Jaki prezent dla niej, jeśli zaczęła urządzać domową dżunglę i kupuje pierwsze rośliny kolekcjonerskie?
E
ElaOdPomyslow
2026-06-29 13:25
6 Komentarzy
Dyskusja (6)
Strona 1 z 1
M
MirekNaSpokojnie
2026-06-29 13:47
Dobrym prezentem może być porządny miernik wilgotności albo mały zestaw do ukorzeniania sadzonek, bo przy monsterach, filodendronach i alokazjach szybko zaczyna się zabawa z podłożem, podlewaniem i rozmnażaniem. A ona bardziej jara się samymi roślinami, czy też całym „zapleczem” typu doniczki, lampy i akcesoria?
T
TomekNaLuzie
2026-06-29 22:31