Jaki kupic prezent na urodziny

Jaki prezent na 40. urodziny dla partnera, który zakłada jednoosobową firmę IT?

M
MartaK27
2026-06-14 16:48
6 Komentarzy
Mój partner kończy niedługo 40 lat i właśnie jest na etapie zakładania jednoosobowej działalności gospodarczej w branży IT. Przez lata pracował na etacie jako programista, a teraz przechodzi na kontrakty B2B i kompletuję dla niego coś sensownego na urodziny. Budżet mam mniej więcej 500-700 zł, ale nie chciałabym kupić kolejnego gadżetu, który po tygodniu trafi do szuflady. Ma już dobry laptop i podstawowy sprzęt do pracy zdalnej, ale jeszcze urządza sobie małe biuro w domu. Zależy mi, żeby prezent był praktyczny, ale nadal miał charakter urodzinowy, a nie wyglądał jak firmowy zakup z faktury. Nie znam się dobrze na realiach codziennej pracy na własnej działalności, choć zawodowo często widzę, jak dużo drobiazgów potrafi ułatwić start. Co mogłoby być trafionym prezentem na 40. urodziny dla kogoś, kto właśnie zaczyna pracę na własny rachunek w IT?

Dyskusja (6)

Strona 1 z 1

A

AsiaKomentuje

2026-06-14 19:23

Ja bym poszła w coś, co realnie ułatwi mu start na B2B, a nie będzie kolejną zabawką na biurko. W tym budżecie sensownie wypada np. voucher na konsultację z księgową lub doradcą podatkowym, porządny fotelowy/biurkowy dodatek ergonomiczny, albo roczna subskrypcja narzędzia, którego faktycznie używa do pracy. Jeśli ma już laptopa i podstawowy sprzęt, fajnym prezentem może być też opłacenie pierwszych materiałów firmowych typu podpis elektroniczny, domena, e-mail firmowy czy szablon umowy sprawdzony przez prawnika. A wiesz, czy bardziej stresuje go formalna strona działalności, czy organizacja codziennej pracy?
C

CelinaOdpowiada

2026-06-15 07:26