Szukam pomysłu na prezent na 25. urodziny dla kuzynki, która właśnie kończy aplikację radcowską i od przyszłego miesiąca zaczyna pierwszą stałą pracę w kancelarii w Warszawie. To osoba bardzo zorganizowana, raczej praktyczna niż sentymentalna, ale jednocześnie lubi rzeczy estetyczne i dobrej jakości. Nie chcę kupować niczego zbyt oficjalnego ani takiego, co wyglądałoby jak obowiązkowe wyposażenie do pracy, bo to jednak ma być prezent urodzinowy. Budżet mam w okolicach 250-350 zł, więc szukam czegoś, co będzie miało sens w tej kwocie i nie wyjdzie ani zbyt skromnie, ani przesadnie. Zależy mi też na tym, żeby prezent pasował do etapu, na którym teraz jest, bo to dla niej trochę symboliczny moment po kilku wymagających latach nauki i praktyk. Nie znam się za dobrze na tym, co faktycznie przydaje się osobie wchodzącej do zawodu prawniczego, więc boję się kupić coś przypadkowego. Co byście wybrali w takiej sytuacji, żeby prezent był trafiony i jednocześnie nie był banalny?
Jaki kupic prezent na urodziny
Jaki prezent na 25. urodziny dla kuzynki, która kończy aplikację radcowską i zaczyna pracę w kancelarii?
E
EmilNaPrezent
2026-05-11 12:24
6 Komentarzy
Dyskusja (6)
Strona 1 z 1
M
MamaJanka
2026-05-11 13:59