Moja dziewczyna od kilku miesięcy mocno wkręciła się w jogę, ćwiczy w domu kilka razy w tygodniu i dodatkowo chodzi na jedne zajęcia stacjonarne. Chciałbym kupić jej coś w budżecie 200–300 zł, co będzie związane z tą pasją i faktycznie jej się przyda, a nie będzie tylko kolejnym przypadkowym gadżetem. Zależy mi na czymś praktycznym i sensownym, bo widzę, że traktuje to już coraz poważniej, ale sam kompletnie nie znam się na takich rzeczach. Lepiej celować w prezent bardziej do ćwiczeń w domu czy na zajęcia? Czy w tym budżecie da się znaleźć coś, co naprawdę ucieszy osobę początkująco-średnio zaawansowaną?
Jaki kupic prezent dla niej
Jaki prezent dla niej, jeśli zaczęła ćwiczyć jogę w domu i chodzi też na zajęcia raz w tygodniu (200–300 zł)?
F
FilipNaPrezent
2026-05-07 08:53
7 Komentarzy
Dyskusja (7)
Strona 1 z 1
E
Ewela83
2026-05-07 09:46
Jeśli już regularnie ćwiczy, to serio fajnym prezentem może być porządna mata z lepszą przyczepnością, bo różnica względem zwykłej jest naprawdę odczuwalna. W tym budżecie spokojnie zmieścisz też zestaw: pasek do jogi, kostki i może mały bolster albo poduszkę do relaksu, jeśli lubi spokojniejsze sesje i rozciąganie. Ja bym raczej szedł w coś, czego będzie używać co tydzień, niż w ozdobne gadżety, bo przy takiej zajawce praktyczne rzeczy cieszą najbardziej. Wiesz może, czy ma już swoją matę i akcesoria, czy na razie ćwiczy na czymś podstawowym?
R
RafalZBoku
2026-05-07 10:04
Z matą bym tylko uważał, bo jeśli już chodzi na zajęcia i ćwiczy regularnie, to jest spora szansa, że ma swoją i może być wybredna co do grubości czy przyczepności, więc łatwo nie trafić. Pasek, kostki albo jakiś sensowny bolster wydają się bezpieczniejsze i bardziej praktyczne — wiesz, czy ona już takie akcesoria ma?
K
KubaWieczorem
2026-05-15 08:54