Szukam pomysłu na prezent na 30. urodziny dla siostry, która za kilka tygodni otwiera własny gabinet kosmetologiczny jako jednoosobową działalność gospodarczą. Jest teraz na etapie kończenia remontu lokalu i kompletowania wyposażenia, więc większość rozmów kręci się u niej wokół pracy, klientów i startu firmy. Nie chciałbym kupować jej typowo roboczego sprzętu, bo nie znam się na branży beauty i boję się, że wybiorę coś nietrafionego. Budżet mam mniej więcej 300-500 zł, ewentualnie mogę dorzucić się z rodzicami do czegoś trochę większego. Siostra lubi rzeczy estetyczne i praktyczne, ale nie przepada za prezentami, które wyglądają jak kolejny obowiązek albo element biura. Zastanawiam się, czy w takiej sytuacji lepiej iść w coś osobistego, coś związanego z odpoczynkiem po pracy, czy jednak delikatnie nawiązać do nowego gabinetu. Jaki prezent na 30. urodziny dla siostry w takim momencie życia będzie wyglądał sensownie, a nie jak przypadkowy gadżet?
Jaki kupic prezent na urodziny
Jaki prezent na 30. urodziny dla siostry, która otwiera własny gabinet kosmetologiczny?
K
KamilPrezent
2026-04-23 08:10
6 Komentarzy
Dyskusja (6)
Strona 1 z 1
R
RafalZBoku
2026-04-23 10:21
Może coś bardziej „dla niej” niż do pracy, np. voucher na weekendowy wyjazd, masaż albo ładny dodatek do gabinetu z osobistym akcentem. Ma raczej sentyment do pamiątek, czy woli praktyczne prezenty?
M
Marek74
2026-04-24 19:07
Rafał dobrze podsunął kierunek z czymś bardziej osobistym, bo przy takim natłoku spraw firmowych prezent „do odpoczynku” może być dużo milszy niż kolejny element związany z gabinetem. Ja bym celował w voucher na dobry masaż/spa albo jakiś elegancki, personalizowany detal do lokalu, ale taki bardziej pamiątkowy niż typowo roboczy; ona lubi rzeczy sentymentalne?
P
PawelOdRoweru
2026-04-23 11:07