Szukam pomysłu na prezent urodzinowy dla taty, który kończy 60 lat i od kilku miesięcy bardzo wkręcił się w pszczelarstwo. Na razie ma małą pasiekę przy domu, dosłownie kilka uli, i traktuje to bardziej jako pasję niż działalność gospodarczą. Pracuje jeszcze na etacie w branży budowlanej, więc po pracy lubi rzeczy praktyczne, ale nie chciałbym kupić czegoś przypadkowego, co okaże się nietrafione. Budżet mam mniej więcej 300-500 zł, ewentualnie trochę więcej, jeśli prezent byłby naprawdę sensowny na taki okrągły jubileusz. Problem w tym, że nie znam się na sprzęcie pszczelarskim i nie wiem, czy lepiej iść w coś związanego z hobby, czy bardziej w pamiątkę na 60. urodziny. Tata nie przepada za śmiesznymi gadżetami ani typowo ozdobnymi rzeczami, ale lubi przedmioty dobrej jakości. Co mogłoby być dobrym prezentem na 60. urodziny dla taty, który dopiero zaczyna z pszczelarstwem?
Jaki kupic prezent na urodziny
Jaki prezent na 60. urodziny dla taty, który zaczyna przygodę z pszczelarstwem?
O
OskarDoradza
2026-09-04 20:21
3 Komentarzy
Dyskusja (3)
Strona 1 z 1
E
Ewela83
2026-09-04 21:15
Tylko ostrożnie z kupowaniem sprzętu pszczelarskiego w ciemno, bo przy ulach dużo zależy od tego, jaki ma typ ramek, uli i co już zdążył sobie skompletować. Łatwo kupić coś, co wygląda fachowo, a potem leży w garażu, bo nie pasuje do jego sposobu pracy. Przy kilku ulach bardziej trafione mogą być rzeczy praktyczne, ale uniwersalne, np. dobra bluza/kapelusz ochronny, porządne rękawice albo po prostu bon do sklepu pszczelarskiego. Fajnym pomysłem może być też coś mniej oczywistego, jak notes do zapisków z pasieki, etykiety na słoiki z miodem albo mały refraktometr, jeśli jeszcze go nie ma. Na 60. urodziny można to połączyć z czymś bardziej osobistym, żeby nie wyszło jak zwykły zakup narzędzi. Ja bym najpierw delikatnie wypytał, czego mu brakuje po pierwszym sezonie, bo wtedy prezent będzie dużo bardziej trafiony. Wiesz może, na jakich ulach pracuje?
A
Anka_z_Osiedla
2026-09-04 21:37